سرپرست فرمانداری شادگان گفت: روزانه بیش از ۴ هزار نفر از جاذبه‌هاى تالاب بین‌المللى شادگان، سایت گردشگری و دیگر ظرفیت‌های شهرستان دیدن مى‌کنند.

جمال صالح زاده گفت: روزانه بیش از ۴ هزار نفر شامل گردشگران، کاروان‌های راهیان نور، میهمانان داخلی و خارجی بوده و در روز‌های آتی بر تعداد بازدیدکنندگان از این تالاب افزوده می‌شود.

به گفته او ستاد شهرستان یک ماه قبل از نوروز ۱۴۰۱ کار خود را اغاز نمود و اقداماتی از قبیل نخاله برداری، نظافت، رنگ آمیزی جداول و شست و شوی روستای صراخیه، ساخت دو اسکله در شهر دارخوین و روستای حدبه خنافره، آماده سازی اقامتگاه مرزوق، و هماهنگی با روستای ابوعرابید، ابوشلوگ و ام الحجار جهت میزبانی گردشگران، احیا جزیره تالاب با ساخت ۲۵ مضیف از نی با کمک اهالی روستا، رنگ آمیزی و راه اندازی نماز خانه صراخیه، نصب بنر و تابلو‌های بزرگ اسکله گردشگری را در برنامه خود داشت.

سرپرست فرمانداری شادگان می گوید: نمایشگاهی از صنایع دستی و سوغات شهرستان در محل ورودی اسکله برپا شده است تا معرف ظرفیت و محصولات شهرستان باشد و روزانه شرایط برای بهبود وضعیت رصد می‌شود و نواقص در حال مرتفع شدن هستند.

شرایط برای معرفی مهیا بوده و در سه روز اخیر روستای منصوره عاصی (اقامتگاه مرزوق) و روستای ابوعرابید بیشترین سهم را در بین نقاط شهرستان بعد از سایت گردشگری صراخیه در جذب گردشگر داشته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.