مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از تشکیل کمپین کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد.

یدالله روحانی منش گفت: این حرکت امری بسیار ارزشمند برای ما و مردم شهر همدان تلقی می‌شود و کمک اندک دانشجویان این دانشگاه بسیار قابل تقدیر است چراکه دانشجویان خود در شرایطی هستند که برای تحصیل باید هزینه کنند و گاهی خود به کمک پدر و مادر نیاز دارند.

این کمپین به همت دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی در آستانه سال نو تشکیل شده است.

او گفت: تمام تلاش ما در ستاد دیه این است که در شب عید بتوانیم افرادی که به علت جرائم غیرعمد زندانی هستند به آغوش خانواده‌هایشان برگردانیم.

او در ادامه گفت: به همین منظور طی روز‌های گذشته یک مادر با کمک ۱۳۲ میلیون تومانی خود به ستاد دیه موجبات آزادسازی ۴ آقا را فراهم کرد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت‌: این مادر در ایام اعیاد شعبانیه و سال نو می‌خواست با آزادسازی چند نفر خوشحالی خانواده‌هایشان را فراهم کند.

روحانی‌منش گفت: افرادی که تمایل دارند در این امر خداپسندانه شرکت کنند می‌توانند کمک خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد به حساب‌های سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و شماره کارت۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲، جام ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ و بانک انصار ۳۳۲۲/۴۳/۸۳۱۰۳۸۷/۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.