نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: مسائل و چالش‌های فراوان اقتصادی کشور، با تحقق شعار سال برطرف خواهد شد.

پروین صالحی، در خصوص تحقق شعار سال با همراهی مجلس از اقدامات دولت، گفت:سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین فرصتی برای همه مسئولان کشور است که نه بعنوان یک شعار بلکه بعنوان نقشه راه، سرآمد کار‌های خود قرار دهند و در عمل منسجم‌تر شوند.

مجلس شورای اسلامی وظیفه اصلی نظارت را بر عهده دارد و باید در این زمینه علاوه بر نظارت دقیق، از اقدامات دولت سیزدهم در این مسیر حمایت کند تا بتوانیم این برنامه و نقشه راه را عملیاتی کنیم.

به گفته او مقام معظم رهبری با انتخاب شعار سال دنبال ریل گذاری برای رفع مشکلات کشور است و امیدواریم، تحقق شعار سال به رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور کمک خواهد کرد.

مجلس در زمینه حمایت از تولیدِ بیشتر و ارائه تسهیلات به بخش تولید، بودجه‌ای حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان را برای اشتغالزایی در بند "ه "تبصره ۱۸ تخصیص داده که امیدواریم امسال با برنامه ریزی خوب، از این فرصت‌ها استفاده شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد شرکت‌های فناور و دانش بنیان هم اکنون در کشور کم است و باید به این مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که در زمینه تولید و خدمات دانش بنیان فعالیت می‌کنند، توجه بیشتری شود تا تعداد این شرکت‌ها در سراسر کشور افزایش پیدا کند.

او معتقد است از دغدغه‌های مهم اینگونه شرکت‌هایی که بویژه در زمینه تولید فعالیت می‌کنند، این است که توجه لازم در خرید محصولات دانش بنیان در کشور بیشتر شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز و ایام ولادت خورشید فروزان عالم وجود، حضرت بقیةالله الاعظم (عج) به ملت بزرگ ایران و همه ملت‌های همدل، و با تبریک ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان و همچنین جانبازان، ایثارگران و خدمتگزاران ملت در میدان‌های مختلفِ علم، سلامت، امنیت و مقاومت، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند.

شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.


منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.