معاون سازمان صمت فارس گفت: در طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ اکیپ‌های بازرسی سازمان صمت ۲۳ پارکینگ متخلف شیراز را جریمه کردند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت فارس گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ به دلیل ازدیاد مسافران نوروزی از پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر شیراز توسط اکیپ‌های بازرسی سازمان صمت اجرا شد و ۲۳ پارکینگ متخلف شیراز جریمه شدند.

مهدی حسنی در رابطه با نحوه بازرسی و برخورد با پارکینگ‌های عمومی متخلف در سطح شیراز، گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی ویژه در ایام نوروز ۱۴۰۱ از تعداد تقریبی بیش از ۱۰۰ مورد پارکینگ مستقر در سطح شهر بازرسی به عمل آمد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارسگفت: متاسفانه در فرآیند این بازرسی‌ها مشاهده گردید برخی از این واحد‌ها بالاتر از تعرفه قانونی وجه از مشتریان دریافت می‌کردند که پس از بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان و همچنین برگزاری گشت مشترک در معیت بازرسان سازمان ترافیک شهرداری از ۱۵ اسفند تا سوم فروردین منجر به کشف ۲۳ فقره پرونده تخلف به ارزش ریالی ۵۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال شد.

او به عدم رعایت تعرفه‌های قانونی دریافت وجه از میهمانان نوروزی اشاره کرد و در رابطه با برخورد قانونی با متخلفان، گفت: پرونده‌ها نیز برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شده است تا برخورد قانونی لازم با هدف بازدارندگی از وقوع جرم در کسب‌وکار‌های آتی این صنف خدماتی صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
پارکینگ های متخلف یعنی پول زیاد میگرفتن از مسافران که پمپ شدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
قضیه پارکینگ های شیراز موضوع جدیدی نیست.
من چندین بار برام پیش اومده رفتم پارکینگ عمومی و هنگام خروج، مبلغ بسیار بیشتری از من خواستند ولی چون از تعرفه ها خبر دارم تا اونجا که تونستم به اندازه حقشون بهشون دادم. البته بعضی هاشون اونقدر پررو هستند و نظارتی روشون نیست که کوتاه نمی آن!!!!!