سردار سیدکمال هادیانفر در شهرستان رودبار گفت: بیش از ۸۰ درصد سفر‌ها و تردد‌های نوروزی امسال به گیلان و مازندران بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی کشور در بازدید از محور‌های مواصلاتی گیلان در شهرستان رودبار گفت: متأسفانه از ۲۶ اسفند ماه گذشته تاکنون ۲۸۸ نفر در تصادفات جاده‌ای و شهری کشور جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ نفر هم مجروح شده‌اند.

سردار هادیانفر همچنین از افزایش ۳۸ درصدی سفر در کشور خبر داد و گفت: بیش از ۸۰ درصد سفر‌ها و تردد‌های نوروزی امسال به استان‌های گیلان و مازندران بوده است که در روز‌های گذشته به علت کاهش دما، برودت هوا و همچنین ناپایداری جوی تمایل سفر به استان‌های جنوبی کشور افزایش یافته است.

او بر الزامی بودن بستن کمربند ایمنی برای همه رانندگان در تمام جاده‌های کشور تأکید کرد و از مردم خواست ضمن رعایت ایمنی در تردد‌ها و احتیاط در سفر‌ها از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنند تا روز‌های شادی در کنار خانواده خود داشته باشند.

بر اساس آمار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، تاکنون بیش از ۲ میلیون گردشگر نوروزی وارد استان شده اند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.