رییس اداره حمل‌ و نقل همگانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: روزانه بین ۸۰۰ تا یک‌ هزار نفر مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان استفاده می‌کنند.

مجید عموچی گفت: خط گردشگری با مجموع چهار دستگاه اتوبوس از مجموعه باغ فدک به مقاصد پایانه شکوه (به منظور استفاده از حمل‌ونقل ترکیبی)، مجموعه تفریحی ناژوان، پارک کوهستانی صفه، مجموعه باغ گل‌ها به صورت رفت و برگشت است.

او می‌گوید اتوبوس‌های خط گردشگری با سر فاصله زمانی ۳۰ دقیقه حرکت می‌کند همچنین در باغ فدک از طریق سیستم صوتی زمان حرکت اتوبوس به مسافران اطلاع‌رسانی می‌شود که با استقبال چشمگیر آن‌ها روبه‌رو شده است.

هر اتوبوس به طور میانگین در ساعات پیک بین ۶۰ تا ۷۰ نفر مسافر دارد که اکثر مسافران قصد استفاده از متروی کاوه را دارند تا بتوانند به مرکز شهر برای بازدید از آثار تاریخی شهر و خرید از بازار بروند.

بسیاری از مسافران نوروزی علیرغم داشتن خودرو‌های شخصی، ترجیح می‌دهند با توجه به ترافیک و شرایط پارک خودرو و یافتن نشانی محل‌های مورد نظر، از اتوبوس گردشگری و مترو استفاده می‌کنند.

به گفته عموچی برای جلوگیری از سردرگمی مسافران، جابه‌جایی آن‌ها به صورت حلقه گردشگری انجام می‌شود تا در همان ایستگاهی که مسافر پیاده شده است، از همان ایستگاه بار دیگر سوار شوند و به مبدا و محل اسکان خود بازگردند.

رئیس اداره حمل‌ونقل همگانی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: روزانه بین ۸۰۰ تا یک‌هزار نفر مسافر نوروزی از اتوبوس‌های گردشگری اصفهان استفاده می‌کنند که اتوبوس‌های گردشگری از نوع ۱۲ متری اسکانیا با کیفیت مطلوب سرویس‌دهی به مسافران نوروزی را انجام می‌دهد و استیکر و برچسب ویژه نیز بر روی بدنه آن‌ها مشخص شده است.


منبع:ایمنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.