برای هر یک‌ درصد کاهش تصادفات و فوتی، برای عوامل پلیس راه، راهور و عوامل اجرایی پاداش در نظر گرفته خواهد شد.


مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز با درخواست از هموطنان گرامی مبنی بر رعایت کامل اصول ایمنی در هنگام رانندگی گفت: در روزهای آغازین سال جاری شاهد ورود حجم قابل توجهی از هموطنان به استان هرمزگان هستیم.

وی گفت: یکی از موارد مورد تاکید با توجه به حجم سفرها رعایت موارد ایمنی در هنگام رانندگی برای یک سفر سلامت و بدون مخاطرات رانندگی است از این رو در حال اجرای یک طرح مبنی بر "ایمن برانید سالم بمانید" هستیم.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به حجم ترافیک ورودی به استان و ترافیک شهرها خصوصا در شهر بندرعباس از بسیج خودرویی ادارات برای کنترل ترافیک و کاهش تصادفات خبر داد و گفت: بسیج امکانات خودرویی ادارات برای کنترل تردد و ترافیک جاده ای منجر به کاهش چشمگیر تصادفات در استان نسبت به مدت مشابه شده است.

وی گفت: با توجه به افزایش چشمگیر تردد جاده ای در هرمزگان؛ کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی حاصل توجه مسافران و گردشگران فهیم به توصیه‌های ترافیکی و تلاش شبانه روزی عوامل اجرایی و دست اندرکاران این بخش است.

دوستی همچنین با تجلیل از تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل پلیس راه و راهور گفت: به منظور تقدیر از این تلاشگران برای هر یک‌درصد کاهش تصادفات و فوتی، برای عوامل پلیس راه، راهور و عوامل اجرایی پاداش در نظر گرفته خواهد شد.

دوستی گفت: پیرو جلسات مستمر در شورای هماهنگی ترافیک استانداری هرمزگان، باید تمامی مصوبات و دستورات این جلسات اجرایی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.