فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف ۳۷۴ کیلوگرم مواد افیونی از نوع حشیش و تریاک در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی، که قصد انتقال محموله موادمخدر از ایرانشهر به عمق کشور را داشتند مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

او گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ایرانشهر شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله موادمخدر در محور ایرانشهر به خاش بودند رؤیت و به آنان دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت ماموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودرو‌های آنان زمین گیر و هر چهار قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با ۱۵ فشنگ جنگی دستگیر شدند.

در این عملیات از خودرو‌های توقیفی از قاچاقچیان ۳۷۴ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد افیونی شامل ۳۰۳ کیلو حشیش و ۷۱ کیلو و۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار