معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: تردد در کلیه راه‌های اصلی مواصلاتی استان اردبیل در جریان است.

کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه تردد در کلیه راه‌های اصلی مواصلاتی استان اردبیل در جریان بوده، گفت: حدود ۹۰ درصد از راه‌های روستایی بازگشایی شده و مابقی راه‌های روستایی تا ساعات آینده بازگشایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل می‌گوید: در سال گذشته و در اولین روز‌های سال جدید، چندین سامانه بارشی کم سابقه وارد استان اردبیل شده و باعث بروز مشکلات بسیاری در بخش‌های مختلف شده است.

میرجعفریان گفت: عمده مشکلات استان اردبیل در فصل پاییز و زمستان، عدم برف روبی معابر شهری و جاده‌ای در زمان مقرر و مناسب بوده که علت این موضوع هم فرسودگی و به خصوص نبود ماشین آلات سنگین در استان است.

او گفت: به پیشنهاد استان اردبیل، دولت و مجلس در سال‌جاری به خرید ماشین آلات سنگین برای استان‌ها توجه ویژه‌ای داشته و استان اردبیل هم در بین استان‌های با اولویت اصلی قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در صورتی که برنامه ریزی‌های لازم دولت و مجلس برای خرید ماشین آلات سنگین، اجرا شود، در زمان پاییز و زمستان سال جاری، مشکلات گذشته و فعلی حوزه برف روبی در استان اردبیل تکرار نخواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.