معاون گردشگری استان کرمانشاه از دایر شدن ۱۹ ایستگاه اطلاع‌رسانی در مبادی ورودی شهر‌های استان برای خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی خبر داد.

علی صابر گفت: ترویج سفر‌های آسان، توزیع سفر به تمامی نقاط دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دیگر اهداف ستاد خدمات سفر است.

به گفته صابر تمام ظرفیت محل‌های اسکان برای مهمانان نوروزی به‌کار گرفته شده و امیدواریم مهمانان از میزبانی استان کرمانشاه راضی باشند.

آقای صابر از ظرفیت پنج هزار نفری اقامتگاه‌های اسکان شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مراکز بوم‌گردی، مهمان‌پذیر و خانه‌مسافر‌ها خبر داد.

به دلیل افزایش تعداد مسافران، ۶۲ مدرسه در سطح استان با ظرفیت ۲۸۰۰ نفر تجهیز شده و ۲۳ مرکز دیگر شامل خوابگاه‌های دولتی و مهمانسرا‌ها با ظرفیت ۵۴۰ نفر نیز در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

صابر همچنین از برپایی ۱۹ ایستگاه اطلاع‌رسانی در میادین ورودی شهر‌ها خبر داد و گفت: سه ایستگاه در شهر کرمانشاه و برای هر کدام از شهرستان‌ها به نسبت ظرفیت و جمعیت آن شهرستان، این مراکز آماده اطلاع‌رسانی هستند.

 ستاد اجرایی خدمات سفر در قالب کمیته‌ها به مسافران وگردشگران ارائه خدمات خواهد کرد.

 توسعه نرم‌افزارها، اپلیکیشن‌های گردشگری، سامان‌دهی تابلو‌ها و سرویس‌های بهداشتی، تهیه و توزیع بروشور‌های گردشگری، بازرسی مستمر از هتل‌ها و مراکز اقامتی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از برنامه‌های این کمیته‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.