رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه جزییات تازه‌ای از حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی شهر کرمانشاه که شب عید اتفاق افتاد را تشریح کرد.

پرویز نظری گفت : حادثه منجر به قتل در مغازه آجیل فروشی ظهر روز یکشنبه، ۲۹ اسفند در خیابان حداد عادل (بازار آجیل فروشی) کرمانشاه و ساعاتی پیش از سال نو اتفاق افتاد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در تحقیقات تکمیلی پلیس و طبق اظهارات قاتل دستگیر شده، خانواده وی برای خرید آجیل شب عید به یکی از آجیل فروشی‌های خیابان یاد شده مراجعه می‌کنند.

پس از حضور خانواده این فرد در مغازه، پدر قاتل قبل از خرید اقدام به تست کردن آجیل و تنقلات می‌کند که فروشنده نیز از وی می‌خواهد از این کار به خاطر رعایت مسائل بهداشتی با توجه به شیوع کرونا و اینکه ممکن است افراد دیگر با مشاهده این کار اقدام به خرید از مغازه وی نکنند، خودداری کند.

به دنبال این موضوع میان خریدار و پدر قاتل درگیری لفظی و سپس فیزیکی ایجاد می‌شود و در ادامه قاتل ۲۵ ساله با مشاهده این صحنه به هواخواهی پدرش وارد ماجرا شده و با چاقویی که در خودرو داشته ضربه‌ای به شکم فروشنده ۲۴ ساله وارد می‌کند.

فرد زخمی به سرعت راهی بیمارستان می‌شود، اما متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و قاتل متواری پس از گذشت حدود ۲ ساعت از وقوع جنایت توسط کاراگاهان پلیس آگاهی دستگیر می‌شود.

متاسفانه نبود کنترل خشم و همراه داشتن سلاح سرد منجر به بروز چنین اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبرانی می‌شود که تنها حسرت و پشیمانی به همراه دارد.

 ۴۰۰ میلیون ریال ادکلن قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۱۷۷ عدد ادکلن قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در مرکز استان خبر داد.

علیرضا دلیری گفت : ماموران پاسگاه ترمینال شهید کاویانی کرمانشاه حین گشتزنی در محوطه پایانه به یک دستگاه خودرو مشکوک و جهت بازرسی آن را توقیف کردند.

در بازرسی‌های انجام شده از خودروی توقیفی ۱۷۷ عدد ادکلن قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۲۹ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در روانسر

جانشین فرمانده انتظامی روانسر از کشف ۲۹ دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

احمد رستمی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهدای خراجیان روانسر حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۹ دستگاه لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، لباسشویی، گاز، تلویزیون و ... به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

 یک نفر در این خصوص دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.