سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان شناسایی شدند.

کورش ساکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مراجعه ۳۴۲ هزار و ۲۳۹ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون گفت: ۲۰ هزار و ۴۸۷ بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شدند.

۴ بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند که ۳ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و یک نفر نیز در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

به گفته او طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار جدیدی به شکل موقت در کاشان بستری نشده است.

ساکی می‌گوید در مجموع ۳۰ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستندکه ۲۰ نفر از این بیماران در بیمارستان‌های شهر کاشان و ۱۰ نفر در بیمارستان‌های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

در مجموع دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، ۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که ۵ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و ۲ نفر نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شدند.

او معتقد است خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیماری بر اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۱ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تاکنون به ۶۵ هزار و ۹۲ مورد افزایش یافت.

تاکنون حدود ۷۸ درصد از شهروندان بالای پنج سال منطقه کاشان دز اول، حدود ۷۰ درصد نیز دز دوم و حدود ۳۵ درصد از شهروندان بالای ۱۸ سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.