عرضه رسمی مک بوک اپل به تعویق افتاد

مک بوک ایر اپل در نیمه دوم امسال با تراشه سیلیکونی این شرکت به کاربران ارائه می‌شود.

به تازگی شرکت اپل مک بوک‌های زیادی را به دلیل تغییر تراشه (تراشه‌های سیلیکونی خود را جایگزین تراشه اینتل کرده) تولید کرده است.براساس گزارش‌ها،  زمان تازه‌سازی تراشه‌ها فرا رسیده است.

به گزارش سایت gizmochina، عرضه مک بوک ایر جدید اپل با تاخیر مواجه شده و انتظار می‌رود در نیمه دوم سال جاری به کاربران ارائه شود. مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل قرار بود مک بوک ایر جدید خود را با طراحی کاملاً جدید، MagSafe تراشه M۲ و موارد دیگر در پایان سال ۲۰۲۱ یا اوایل امسال عرضه کند، اما در این بازه زمانی مشخص شده که این محصول نیمه دوم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

 مک بوک اپل

او همچنین ادعا می‌کند که مدل‌های جدید ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی مک بوک پرو اکنون در سال آینده، عرضه خواهند شد و احتمالاً از پردازنده‌های M۲ Pro یا M۲ Max بهره می‌برند.  به طور خلاصه، انتظار می‌رود مدل‌های جدید مک بوک ایر و مک بوک پرو با صفحه نمایش ۱۳ اینچی در H۲، ۲۰۲۲ به کاربران ارائه شده و به زودی پس از معرفی به فروش خواهند رسید. آن‌ها به احتمال زیاد از تراشه M۲ نسل بعدی Apple Silicon استفاده می‌کنند.

همچنین انتظار می‌رود که این شرکت یک مک مینی جدید با پردازنده M۲ را همراه با مدل‌های جدید مک‌بوک عرضه کند. در این صورت، با توجه به دستگاه‌های مک مجهز به M۱ برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند و مدل‌های جدیدی قرار است امسال عرضه شوند، خط تولید مک  غول فناوری آمریکا دارای چرخه ارتقاء دو ساله است.


بیشتر بخوانید


برچسب ها: شرکت اپل ، مک بوک اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار