سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان گفت: رعایت نکات بهداشتی در استان وضعیت مطلوبی ندارد، عادی انگاری، دید و بازدید‌های خانوادگی، دورهمی‌ها  وتردد‌های بی ضابطه، همگی نگرانی‌هایی از افزایش موارد بیماری و رخداد موج جدید بیماری را فراهم می‌کند.

سید محمد علوی گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۸۱۹ بیماربه مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان‌ها مراجعه کردند که نسبت به روز گذشته ۱۲۰ نفر کاهش یافته.

او  تعداد بیماران شناسایی شده بر اساس تست کرونا  در این روز  را ۱۳۸ نفر برشمرد.  

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از بستری شدن  ۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان خبر داد  که نسبت به دیروز ۲     نفر کاهش داشته است.

این مقام مسئول  تعداد جان باختگان ناشی از کرونا را  ۳ نفر عنوان کرد که همه بالای ۶۵ سال سن  و ۲ نفر نیز واکسن زده و یک نفر بدون سابقه واکسیناسیون بوده.

به گفته آقای علوی در همین مدت تعداد بهبود یافتگان ۵۴۴ نفر بوده.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان در مجموع بهبودیافتگان خوزستان را  ۵۸۱ هزار و ۱۴۰ نفر بیان و همچنین درصد بهبود یافتگی بیماران مبتلا به کرونا را  ۹۸ درصدعنوان کرد.

این مقام مسئول می‌گوید: میزان واکسن تزریق شده در خوزستان ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار دُز است که پیشرفت چندانی نسبت به روز‌های قبل نداشته و پوشش‌ها همان ۸۵.۳ درصد در نوبت اول، ۷۳.۳ درصد نوبت دوم و ۳۲ درصد نیز نوبت سوم است.

براساس رنگبندی جدید کرونا در خوزستان، یک شهرستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و  ۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.