دبیرکل حزب الله لبنان با هشدار درباره انتخابات پارلمانی آینده، اعلام کرد که در دوره آتی گام دوم زندگی سیاسی این حزب آغاز می‌شود.


سید حسن نصرالله درباره ائتلاف با حزب القوات اللبنانیه در انتخابات پارلمانی پیش رو به جریان‌های سیاسی این کشور هشدار داد.

به گزارش النشره، دبیر کل حزب الله لبنان در دیدار با برخی مسئولان در منطقه البقاع گفت: کسانی که در انتخابات آتی مجلس با القوات اللبنانیه متحد می‌شوند، در واقع با قاتلان شهدای الطیونه همپیمان می‌شوند.

او خواستار حضور مردم در انتخابات شد و تاکید کرد این انتخابات سیاست‌زده‌تر از هر انتخاباتی در گذشته است.

نصرالله گفت: در مرحله بعدی، حزب الله عملکرد و برنامه جدیدی خواهد داشت و عملا گام دوم را در زندگی سیاسی خود آغاز می‌کنیم و حوزه‌های دیگری نیز داریم که در زمینه سازندگی دولتی که ما آرزوی عادلانه بودن آن را داریم، توجه نشان خواهد داد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیشتر اعلام کرد ضمن حضور در انتخابات از احزاب متحد نیز حمایت خواهند کرد.
شیخ دعموش، نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز گفته بود آمریکا در روند انتخابات کارشکنی می‌کند و قصد دارد سلطه خود را از طریق دخالت در انتخابات اعمال کند.

میشل عون، رئیس جمهور لبنان چندی پیش اعلام کرده بود که انتخابات پارلمانی این کشور، ۱۵ ماه مه سال ۲۰۲۲ میلادی (۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

تاکنون میقاتی، نخست وزیر لبنان و فواد سنیوره نخست وزیر اسبق این کشور از انتخابات آتی کناره‌گیری کرده اند. میشل عون تاکید کرده که انتخابات پارلمانی در موعد خود برگزار خواهد شد و دستوراتی را برای اختصاص مبالغی از بودجه برای هزینه‌های انتخابات صادر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
بزرگان و علمای ادیان برای نجات زنان و کودکان مردم مظلوم اوکراین تلاش کنند وتهاجم کور دل را محکوم کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
سید حسن این مهره های آمریکایی را از دولت لبنان بریز بیرون.
عراق هم یک همچین رستاخیزی می خواد.
آخرین اخبار