رئیس پلیس راه شمال فارس از ترافیک سنگین در محور‌های شمالی استان از سمت اصفهان، محور شیراز- کازرون- بوشهر، محور شیراز_ فیروزآباد به عسلویه خبر داد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: تردد در تمامی جاده‌های استان برقرار است و از ابتدای طرح ترافیکی نوروز (۲۴ اسفندماه) تا کنون تردد در جاده‌های استان بیش از ۲۰ درصد نسبت به پارسال افزایش داشته است.

به گفته او، ورودی‌های استان به ویژه محور‌های شمالی استان از سمت اصفهان، محور شیراز- کازرون- بوشهر، محور شیراز_ فیروزآباد به عسلویه بارترافیکی سنگینی دارند، همچنین تردد در محور شیراز_خرامه و محور شیراز_سپیدان بیشتر به حالت تفرجگاهی دارد.

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته شاهد تصادفات منجر به فوت در محور‌های شیراز_ کازرون و لامرد بخش اسیری بوده‌ایم که بیشترین حوادث مربوط به واژگونی و خروج خودرو از جاده ناشی از خستگی و خوب آلودگی یا تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو گزارش شده است.

سرهنگ دهقانی گفت: علاوه بر تیم‌های گشت آشکار محسوس روزانه ۵۰ تیم گشت بصورت کنترل نامحسوس تمام رفت و آمد‌ها و تردد‌های رانندگان را در سطح جاده‌های استان به طور دقیق رصد می‌کنند.

او گفت: دوربین‌های سرعت سنج ثابت استقراری در سطح جاده‌ها فعال و علاوه بر سرعت‌های لحظه ای، سرعت متوسط را هم کنترل میکنند.

این مقام انتظامی گفت: تمام عوامل پلیس راه استان فارس در آمادگی کامل به سر می‌برند و آماده خدمات رسانی به مردم هستند و از رانندگان در خواست می‌شود که هنگام خستگی و خواب آلودگی به هیچ وجه به رانندگی ادامه ندهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علیرضا
۰۶:۵۰ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
محور شیراز کازرون بوشهر خیلی شلوغ بود
آخرین اخبار