مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:۲ هزار نمایش کوتاه و سرود در کنار دیگر اقدامات فرهنگی در ایام نوروز در مشهد اجرا می‌شود.

محمد حسین زاده گفت: برای ایام نوروز مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی در داخل شهر شروع شده است که از جمله آن‌ها ۵۴ نمایش خیابانی کوتاه با هزار اجرای نوروزی و همچنین هزار اجرای سرود است.

 اجرای طرح بهار خوان با معرفی ۵۰ کتاب برتر ادبیات دینی، مسابقه کتابخوانی مادرانه با موضوع جمعیت در حرم مطهر رضوی از دیگر برنامه‌های نوروزی این ایام است.

او گفت: این برنامه‌ها در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا (ع)، پایانه مسافربری، راه آهن، فرودگاه، پارک‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در سینما‌ها هم اکران نوروزی به صورت خاص فیلم سینمایی "موقعیت مهدی" اکران می‌شود و جشنواره نوروزگاه نیز در آرامگاه فردوسی در حال اجراست.

حسین زاده گفت: در پیاده راه آیت الله واعظ طبسی منتهی به حرم مطهر رضوی هم ۳۰ غرفه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در نمایشگاه بهار زندگی برپا شده است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در حوزه صیانت از خانواده برنامه‌هایی را برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.