سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: انحراف و برخورد سواری پژو پارس با درخت کنار جاده یک کشته برجای گذاشت.

روح الله بهشتی فرد گفت: در ساعت ۷ صبح امروز ۱۴۰۱/۱/۱ طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد یکدستگاه خودروی سواری پژو پارس با درخت کنار جاده اطلاع رسانی شد.

به گفته او  ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات ایستگاه شماره یک آتش نشانان مهدی ملائکه زاده، حسین حسیناک، محمد بی باک، احسان تمن، غلامرضا هدایت زاده و عباس بختیاری را به محل حادثه واقع در شمی آباد روبروی شرکت دزبار اعزام و بلافاصله اقدام به خارج نمودن مصدوم از خودرو نمودند.

بهشتی فرد می گوید: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است یکدستگاه خودروی سواری پژو پارس از مسیر خود منحرف و با درخت کنار جاده برخورد کرد و منجر به گرفتار شدن راننده (خانم حدودا ۳۰ ساله) در کابین خودرو شد.

به گفته سرپرست سازمان آتش نشانی دزفول آتش نشانان و عوامل اورژانس در عملیاتی مشترک اقدام به بیرون آوردن راننده از کابین خودرو، اقدامات بالینی و انتقال به بیمارستان نمودند، ولی متاسفانه شدت جراحات وارده مرگ این خانم ۳۰ ساله را رقم زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.