مدیرنظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : یک کارگاه غیرمجاز تولید پیتزای نیمه آماده توسط بازرسان معاونت کشف شد .

رحیمی گفت : طی بازرسی‌های نوروزی که از روز ۲۶ اسفند ماه آغاز شد یک کارگاه غیرمجاز تولید پیتزای نیمه آماده توسط بازرسان معاونت کشف شد.

به گفته مدیرنظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این کارگاه در یک مکان غیر بهداشتی اقدام به آماده سازی خمیر و مواد پیتزا با مواد تاریخ انقضای مخدوش شده می‌نمودند.

پس از پیگیری‌های لازم، بازرسان به سرمنشاء آن یعنی یک انبار فرآورده‌های گوشتی غیر مجاز در یک آپارتمان مسکونی رسیدند که در همان مکان اقدام به عرضه انواع سوسیس و کالباس تاریخ گذشته به صورت عمده می‌کرد.

در این بازرسی حدود یک هزار کیلوگرم سوسیس و کالباس، حدود ۳۳۰ کیلوگرم سس کچاپ و بیش از ۵۰۰ کیلوگرم سس مایونز تاریخ گذشته از این مکان کشف و توقیف شد.

بازرسی‌ها در ایام نوروز تا پایان تعطیلات ادامه دارد و به طور معمول سالن‌های زیبایی بانوان، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطاری‌ها و ... مورد پایش قرار می‌گیرند، اما اگر موردی هم به صورت گزارش و یا شکایت دریافت شود سریعا به آن رسیدگی خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.