فرماندار شهرستان بندرخمیر از تردد بیش از ۱۳هزار خودرو با بیش از ۵۰هزار سرنشین به مقصد جزیره قشم در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

میر‌هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: با توجه به آغاز تعطیلات نوروزی و شروع شدن سفر‌های نوروزی تمهیدات لازم برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی در سطح شهرستان اندیشیده شده است و در تلاش هستیم تا نوروز خوبی را برای هموطنان داشته‌باشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه بندر پهل که راه رسیدن با خودرو به جزیره قشم است در شهرستان بندرخمیر قرار دارد حجم سفر‌ها به این شهرستان جهت عزیمت به قشم آغاز شده است و بسیار بالا است.

فرماندار بندرخمیر گفت: در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه جمع کل خودرو‌هایی که از شهرستان خمیر و بندر پهل راهی قشم شدند ۵ هزار و ۷۹۳ خودرو بودند که جمع کل سرنشین‌های آن‌ها ۲۱ هزار و ۵۱۵ نفر بود.

خواستار گفت: بیشترین خودرو‌های ورودی به بندر در روز ۲۷ اسفند مربوط به مسافران استان فارس بوده است که ۸۲۷ خودرو و ۳ هزار و ۱۳ سرنشین بود و کمترین مسافران را نیز از استان ایلام با ۱۴ خودرو و ۵۴ سرنشین داشتیم.

فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: روز گذشته نیز ۷ هزار و ۸۲۰ خودرو از بندر پهل راهی جزیره قشم شدند که جمع کل سرنشینان آن‌ها ۳۰ هزار و ۲۳۰ نفر می‌باشد و این یعنی در ۴۸ ساعت گذشته فقط از طریق بندر پهل ۱۳ هزار و ۶۱۳ خودرو راهی جزیره قشم شده است.

وی گفت: تعداد کل نفراتی که از شهرستان خمیر راهی قشم شده‌اند نیز در ۴۸ ساعت گذشته به ۵۱ هزار و ۷۴۵ نفر رسیده است و در روز گذشته نیز بیشترین آمار سفر‌ها از این طریق مربوط به میهمانان استان خراسان رضوی با یک‌هزار و ۳۸۹ خودرو و ۵ هزار و ۴۴۰ سرنشین بوده است.

برچسب ها: تردد ، قشم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.