فرمانده سپاه کازرون گفت: ۷۰ گروه جهادی در قرارگاه غرب استان فارس در ایام نوروز ۱۴۰۱ فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک ایام ماه شعبان و عید نوروز گفت: ۷۰ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۱ در زیرمجموعه قرارگاه غرب استان فارس فعالیت خواهند کرد.

به گفته او، در راستای فعالیت‌های برنامه ریزی شده استانی جهت فعالیت‌ها گروه‌های جهادی و تقسیم بندی به ۴ قرارگاه، قرارگاه فعالیت گروه‌های جهادی غرب استان فارس شامل شهرستان‌های کازرون، نورآباد، رستم، فیروزآباد، فراشبند و کوهچنار برنامه ریزی شده که مسئولیت فعالیت این گروه‌های جهادی به بسیج سازندگی شهرستان کازرون لحاظ شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: خدا شاکریم در لباس مقدس بسیج که قاطبه مردم و مسئولان بسیجی هستند و بسیج قلب تپنده در جهت پیشبرد اهداف و امورات و ماموریتی که داریم در جهت دفاع تبیین و عمق بخشی داخلی به محرومین خدمت می‌نمائیم.

او  با توجه به خدمت به محرومین در کشور، گفت: خدمت به محرومین و مستضعفین یک وظیفه همگانی است و امروز افتخار داریم در شهرستان انقلابی کازرون ۴۸ گروه جهادی در شهرستان و بخش‌ها و روستا‌ها در ایام نوروز که جزء بهترین ایام برای هر فردی می‌باشد فعالیت می‌کنیم و خداوند منان را بابت این فرصت شکر گزاریم.

سرهنگ توکل گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در قرارگاه غرب استان عبارتند از فراشبند ۷ گروه، رستم ۱۱ گروه، فیروزآباد ۲ گروه، ممسنی ۱ گروه، کوهچنار ۱ گروه و شهرستان کازرون ۴۸ گروه در ایام نوروز ۱۴۰۱ فعالیت خواهند داشت.

او گفت: اولویت فعالیت ۷۰ گروه جهادی در ایام نوروز ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خواهد بود و برنامه‌هایی همچون راه اندازی قرارگاه شهرستانی، نهضت خدمت مومنانه، حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها برای اعزام گروه‌های جهادی و... را به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون هدف از اجرای این چنین برنامه‌هایی را تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای شناسایی وتربیت جوانان مومن انقلابی و خدمات رسانی و تداوم محرومیت زدایی برای مناطق محروم عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.