فرماندار روانسر گفت : این شهرستان با داشتن جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی و پتانسیل‌های موجود و ظرفیت‌های مناسب، یکی از مقصد‌های مهم گردشگری در استان کرمانشاه است.

سعدی مصطفی زاده گفت : برنامه ریزی برای خدمات دهی به مسافران و معرفی توانمندی‌های شهرستان انجام شده و ادارات مرتبط نیز از آمادگی کاملی در این زمینه برخوردار هستند.

به گفته فرماندار روانسر به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه‌ خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران، مسئولان کمیته‌های ۱۰ گانه خدمات سفر در شهرستان روانسر، نسبت به برنامه ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های سفر اقدام کنند.

شهردار روانسر گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت، شهرداری روانسر تلاش دارد با بهره‌گیری از تمامی توان و ظرفیت‌ها در ایام نوروز سال ۱۴۰۱به شهر جلوه خاصی دهد.

فرهاد تاب زر گفت : مدیریت شهری برای آسایش مسافران نوروزی و زیبایی شهر اقداماتی را با تلاش بی‌وقفه تمام کارکنان و کارگران شهرداری از ۱۰ روز گذشته آغاز کرده تا بتواند رضایت شهروندان و مسافران را جلب نماید.

خط کشی معابر، ترمیم نوار‌های حفاری، شستشوی معابر، رنگ آمیزی جداول معابر و محدوده سراب، کاشت گل و گیاه بهاری و راه اندازی سفره هفت سین در سراب روانسر از جمله مهمترین برنامه‌های انجام شده است.

۲۳۵ تن کالای تنظیم بازاری توزیع شد

فرماندار سرپل ذهاب گفت: ۲۳۵ تن کالای تنظیم بازاری شامل کالا‌های اساسی در شهرستان سرپل ذهاب در حال توزیع است.

نورالدین فرزادی پور گفت: ۲۳۵ تن انواع کالای تنظیم بازار شامل میوه و اقلام ضروری شب عید در شهرستان سرپل ذهاب درحال توزیع است.

تاکنون ۱۷ تن مرغ منجمد با قیمت ۲۰ هزار تومان و ۱.۵ تن گوشت قرمز با قیمت ۱۱۵ هزار تومان برای عرضه در میان مردم وارد شهرستان سرپل ذهاب شده است.

 ۱۶۰ تن برنج هندی با قیمت ۱۸۵ هزار تومان و برنج تایلندی ۱۲۵ هزار تومان و ۳۶ تن شکر با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان وارد شهرستان سرپل ذهاب شده که در حال توزیع است.

برای توزیع میوه شب عید پنج غرفه جانمایی شده که تاکنون چهار غرفه آن برپا شده و دراین غرفه‌ها هفت هزار و ۸۳۰ کیلوگرم سیب زرد و قرمز با قیمت ۱۲ هزار تومان و ۱۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم پرتقال با قیمت ۱۰ هزار تومان در حال توزیع است.

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به بازرسین وگروه تنظیم بازار شهرستان سرپل ذهاب گزارش کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.