معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ایمن‌سازی محور‌های این استان با اقدامات سخت افزاری به منظور کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد.

علیرضا خجسته گفت: در استان خراسان رضوی، ۶۰ نقطه پر تصادف وجود داشت که از سه سال گذشته فرآیند رفع اشکالات این نقاط آغاز شده و تاکنون ۴۰ نقطه از مناطق حادثه استان رفع حادثه شده است.

عملیات رفع حادثه در ۱۳ نقطه خراسان رضوی نیز در حال اجراست که تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد و هفت نقطه باقی مانده نیز تا پایان تیرماه سال آینده برطرف خواهد شد.

او گفت: همچنین سه ایستگاه اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در محور‌های ورودی استان خراسان رضوی از جمله محور سبزوار- نیشابور، محدوده روستای مهر، محور باغچه نیشابور و محور گناباد تربت حیدریه برپا شده‌اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی گروه‌های راهداری ۶۰ کشیک را در محور‌های استان خراسان رضوی انجام خواهند داد که با سرکشی از این محور‌ها مشکلات و مسائل مربوط بررسی خواهد شد.

خجسته گفت: ۸۱ گروه راهداری نیز در شهرستان‌های استان خراسان رضوی به صورت ثابت مستقر شده اند که با استفاده از ۵۴۰ دستگاه ماشین آلات خدمات ارائه می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برخی اقدامات نیز پیش از آغاز طرح نوروزی در دستور کار قرار گرفته است که از آن جمله می‌توان به ۲۵۲ کیلومتر تجدید رویه آسفالت، ۴۳۶ هزار مترمربع لکه‌گیری، اجرای ۲۸۰ هزار متر طول درزگیری و ۴ هزار کیلومتر تجدید خط کشی اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.