نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد بایدن با حذف نام سپاه پاسداران از لیست سیاه، برای توافق با ایران هزینه گزافی می‌پردازد.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آغاز نشست هفتگی کابینه خود بار دیگر از دولت بایدن خواست نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را از فهرست سازمان‌های تروریستی حذف نکند. وی در ادامه لفاظی‌های خود هشدار داد حذف نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از لیست سیاه به اصطلاح تروریسم آمریکا هزینه بسیار گزافی است که دولت بایدن برای توافق هسته‌ای با ایران پرداخت می‌کند.

به گزارش جروزالم پست، بنت در این نشست بار دیگر به فضاسازی علیه توافق هسته ای پرداخت و ادعا کرد: عزمی برای امضای یک توافق هسته‌ای با ایران تقریبا به هر قیمتی از جمله گفتن این مطلب که بزرگترین سازمان تروریستی جهان، یک سازمان تروریستی نیست، وجود دارد. این هزینه بسیار بالایی است.

نفتالی بنت و یائیر لاپید، پیشتر با صدور بیانیه‌ای مشترک از دولت آمریکا خواستند نزدیکترین متحد خود را رها نکند و سپاه پاسداران را کماکان در لیست سیاه نگه دارد.

دولت بایدن در حال بررسی حذف نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران از لیست سیاه تروریسم در ازای تعهد عمومی تهران برای کاهش تنش در منطقه است.

سخنگوی کاخ سفید دیروز بدون ارائه توضیحات بیشتر در این خصوص گفت: «مذاکرات در مورد این موضوع (حذف نام سپاه از لیست تروریسم) در حال حاضر ادامه دارد».

طی روز‌های گذشته نیز نمایندگان کنگره آمریکا در نامه‌ای به بایدن ضمن ابراز نگرانی درباه خبر‌هایی مبنی بر حذف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از لیست سازمان‌های به اصطلاح تروریستی آمریکا، گفتند: «تا جایی که ما می‌دانیم حمایت از یک توافق با این روال فعلی که بسیار جای بحث و گفتگو دارد، دشوار است.» این قانونگذاران از دولت بایدن خواستند در عرض یک هفته جلسه‌ای برگزار کرده و به مجموعه‌ای از سوالات درباره توافق هسته‌ای با ایران توضیحاتی بیان کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
ما خودمون استاد جنگ زرگری هستیم پس الکی شلوغش نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
چطوری ی ی ی ی ی ..؟ نفتالی ...؟؟؟؟؟؟؟؟


دنیا...
دیگه بر پاشنه
قلدر بازی
و زور گویی
و قتل
و غارت
و البته انواع گروگان گیری ها نمی چرخه...





هیهات من الذله
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۱۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
احتمالا بایدن ملعون به بنت ملعون می گوید بتوچه تو که نمی خواهی بپردازی فوضول خانم این فضولیها به تو ربطی نداره فضول بردن جهنم گفتن هیزمش تر بایدن هم فهمیده فروپاشی بلا شک رژیم جعلی صهیونیستی داره به سرعت اتفاق می افتد دست گذاشته روی کلاه کشور خودش که کلاشو باد نبره این بنت هم هرچی بهش پیغام پسغام می ده محلش نمی زاره .
آخرین اخبار