نوری در دیدار با خانواده مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: شهید ایرانمنش، افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش کشور است.

یوسف نوری  وزیر آموزش و پرورش امروز در سفر به استان کرمان با حضور در منزل حجت الاسلام شهید علی ایرانمنش مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان کرمان با خانواده او دیدار و گفت و گو کرد.

او در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد شهدا گفت: امروز در خانه‌ای نشسته ایم که بوی بهشت می‌دهد و  ما به برکت خون شهدا در فضای امنیت و آرامش کشور نفس می‌کشیم.

به گفته او همه شهدا جایگاه والایی دارند؛ اما اگر شهید، معلم و عالم باشد درجه و فضیلت او بسیار بیشتر است و از ابرار هم جایگاه بالاتری پیدا می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش می‌گوید: طبق حدیث قدسی، همه آن‌ها که جانانه خداوند را پرستش می‌کنند، مثل خداوند می‌شوند، این نورانیت خود به خود حاصل می‌شود.

او گفت:  شهدا فضل الله هستند و نزد خداوند برتری دارند و اگر یاد شهدا را گرامی می‌داریم به این دلیل است که کمکی به خودمان بکنیم، برای این است که بزرگ تر شویم نه این که شهدا یا خانواده هایشان نیازی به یادکرد ما داشته باشند.

 به گفته نوری ما وجود خودمان را به وجود صاحب قیمت شهدا منوط می‌کنیم و خداوند توفیق دهد تا از برکت خون شهدا بهره‌مند شویم و بتوانیم خادم دانش آموزان و خانواده هایشان باشیم.

  او می گوید: شهید ایرانمنش افتخاری برای آموزش و پرورش و شهیدی شاخص است که ثواب مجاهد در راه خدا را دارد و افتخار بزرگی برای آموزش و پرورش کشور است. 

 یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل حمید موذن زاده فرهنگی پیشکسوت و داماد شهید علی ایرانمنش با او، زهرا و مهدیه ایرانمنش فرزندان شهید دیدار و گفت و گو کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار