مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از بازار سی‌سخت از تخلفات در زمینه‌های مختلف در بازار این شهر خبر داد.

براتعلی صالحی به همراه فرماندار دنا و دادستان دنا، معاون بازرسی اداره کل صنعت و معدن، اداره صمت شهرستان دنا، اتاق اصناف و شبکه بهداشت در یک عملیات مشترک از بازار شهر سی‌سخت بازرسی و نظارت کردند.

او گفت: در بازدید مشترکی که با دیگر نهاد‌های بازرسی و نظارتی از بازار شهر سی سخت داشتیم متاسفانه اکثر صنوف در بحث قیمت گذاری، رعایت نکات بهداشتی و گران‌فروشی تخلف داشتند که با حضور قاضی در محل ،صنوف متخلف جریمه و تعدادی از آن‌ها پلمب شدند.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی استان، گشت‌های تعزیرات حکومتی به طور مداوم در ایام نوروز بازار را مورد نظارت قرار خواهند داد و هر گونه تخلفی را با برخورد قاطع جواب خواهیم داد و با متخلفین طبق قانون برخورد قانونی می‌شود.

صالحی می گوید: عمده تخلفات بازار شهر سی سخت، گران فروشی، درج نکردن قیمت و رعایت نکردن نکات بهداشتی است که ما و همکاران نظارتی و بازرسی همچنان به صورت نامحسوس بازار سی سخت را پایش خواهیم کرد و با متخلفین برخورد می‌شود.

درخشان زاده فرماندار دنا نیز گفت: جهت رفاه حال شهروندان در شهر سی‌سخت، تیم های بازرسی متشکل از تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت، اداره صمت و دستگاه قضایی در ایام نوروز کل بازار شهرستان دنا را نظارت خواهند کرد و کسانی که به هر نحوی اقدام به گران فروشی و احتکار کنند و نکات بهداشتی را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهیم کرد و به پلمب صنف متخلف و معرفی به دستگاه قضایی اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.