مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: ۶ تیم واکنش سریع این جمعیت در طول تعطیلات نوروزی به منظور امدادرسانی اضطراری در حالت آماده باش قرار دارند.

حس آصفی با بیان اینکه ۶ تیم واکنش سریع هلال احمر قزوین در حالت آماده باش قرار دارند، گفت: برای تعطیلات نوروزی هلال احمر قزوین ۱۵ پایگاه ثابت، پنج پایگاه سیار، یک پایگاه کوهستانی و یک پایگاه هوایی را برای کمک و امدادرسانی به مسافران نوروزی در سطح استان مستقر کرده است.

به منظور کاهش حوادث و سوانح جاده‌ای و استراحت رانندگان، ۶ پایگاه جوانان این جمعیت نیز فضا‌هایی را برای مسافران در حاشیه راه و ورودی شهر‌ها در نظر گرفته اند تا سرنشینان آنان از برگزاری برنامه‌های شاد و سرگرمی همراه با برگزاری مسابقه برای کودکان بهره‌مند شوند.

به گفته وی، براساس تفاهم نامه منعقد شده جمعیت هلال احمر قزوین با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، با نصب اپلیکیشن در فضا‌های ایجاد شده برای استراحت رانندگان، مسافران و گردشگران را با فضا‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان قزوین آشنا کنیم.

تیم‌های امداد و نجات این جمعیت از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.

خوشبختانه تاکنون به جز موارد خاص، حادثه دلخراشی در سطح راه‌های ارتباطی استان نداشتیم و امیدواریم رانندگان و مسافران با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و اجتناب از سرعت، سفری خوش و به یادماندنی را برای خود در سال جدید رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار