مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان، از پیش بینی وزش تندباد و گرد و غبار در پایان این هفته در استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش گفت: با پیش بینی وزش باد شدید و وقوع طوفان لحظه‌ای به کلیه دستگاه‌های مربوطه جهت آمادگی لازم اطلاع رسانی و ۹۰ مورد اعمال محدودیت جاده‌ای در نظر گرفته شده است.

این وزش باد و طوفان لحظه‌ای در نیمه شرقی و مرکزی در استان اصفهان و در شهرستان خورو بیابانک تا روز جمعه در استان ادامه دارد.

او می‌گوید مسیر عبور این کانون گرد و غبار در جاده انارک و محور مواصلاتی اصفهان- نایین، انارک- اردکان، یزد و خورو بیابانک به نایین، محور اردستان- سجزی، کوهپایه_ نایین و مناطق مرکزی می‌باشد که به منظور کنترل کانون گرد و غبار و تردد دستور العمل به شهرداری‌ها و اداره راهداری جهت استحکام داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی در برابر باد ابلاغ شده است.

رانندگانی که قصد تردد از شرق اصفهان دارند باید دقت کنند که دچار طوفان گرد و خاک نشوند و در ساعت شروع طوفان در مجتمع خدمات رفاهی استقرار و یا اصول ایمنی همچون چراغ روشن را رعایت کنند.

به گفته شیشه فروش همچنین به منظور امداد رسانی به موقع، دو فروند بالگرد از فوریت‌های پزشکی و هلال احمر برای کنترل وضعیت درنظر گرفته شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به افزایش ۳۹ درصدی ورود مسافران نوروزی به استان اصفهان اشاره کردو گفـت: طی سه روز گذشته ۴۵۰ مدرسه و ۴۵۰۰ کلاس برای استقبال از مسافران نوروزی با رعایت شیوه نامه‌ها آماده و نیز ظرفیت ۵۰ درصدی اقامتگاه ها، کمپ، هتل و مهمان پذیر‌ها آماده شدند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.