معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت:بیش از ۳۰ مجموعه نماد نوروزی در شهر همدان نصب شد.

حسین مردانی گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، بیش از ۳۰ مجموعه نماد (المان) نوروزی در میادین و برخی مسیر‌های پرتردد این شهر نصب شد.

به گفته او تعدادی از المان‌های مربوط به سال‌های قبل، تعمیر و دوباره مورد استفاده قرار گرفت و برخی نیز به صورت دائمی در نقاط مختلف شهر جانمایی شد.

 معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت:کشت یک میلیون انواع گل بهاره را از دیگر اقدامات انجام شده در روز‌های گذشته است.

مردانی گفت: کاشت هزار و ۶۰۰ قطعه گل فصلی در بوستان‌ها، میادین، بلوار‌های اصلی و المان‌های تلفیقی فضای سبز شامل گل‌های بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله پیش بینی شده است.

او نصب نماد ۸۰ تکه ماهی در میدان شریعتی، رنگ آمیزی مبلمان شهری، نصب ۴۰ نماد ترکیبی گلدانی، نصب ست‌های ورزشی در بوستان‌ها، نقاشی کوچک یک متری در ۷۰ نقطه، امحای پنج هزار متر دیوارنویسی در سطح شهر و اجرای نقاشی بر روی دیوار‌های امحا شده و رنگ آمیزی پلیت‌های کارگاهی را از دیگر اقدام‌های انجام شده مدیریت شهری برای نوروز امسال دانست.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: همچنین هشت هزار اصله انواع درخت و درختچه نیز در سطح میادین، بوستان‌ها و بلوار‌های اصلی شهر همدان کاشته شده است.

نقاشی دیواری سرهنگ شهید سعید رنجبران شهید شاخص نیروی انتظامی در میدان امامزاده عبدالله و تعویض تصاویر ۷۰ شهید در تابلو‌های ۲.۵ در ۱.۵ مترمربعی خیابان‌های شهر همدان از دیگر اقدامات شاخص شهرداری برای ایام نوروز است که معاون شهردار همدان به آن اشاره کرد.

مردانی از اجرای مسابقه عکاسی از نماد‌های نصب شده شهرداری از ۱۴ تا ۲۴ فروردین سال آینده با ۱۰ نفر برنده خبر داد .

او  گفت: این عکس‌ها برای شرکت در مسابقه باید در فضای مجازی منتشر شده و حداقل ۵۰ بازدید کننده داشته باشد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.