مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : سرانه مصرف آب در شهر کرمانشاه روز (شنبه ۲۸ اسفند) به حدود ۲۹۵ لیتر رسید، در صورتی که در بهمن ماه این رقم ۲۲۵ لیتر بود یعنی حدود ۳۰ درصد افزایش مصرف داشته‌ایم.

علیرضا کاکاوند گفت : باتوجه به اینکه در روز‌های آخر سال هستیم و افزایش مصرف در این ایام قابل پیش‌بینی بود بار‌ها اعلام کردیم که مردم هم استانی رعایت الگوی مصرف را داشته باشند و پیش بینی ما این است که امروز ۲۹ اسفند ماه سرانه مصرف به حدود ۳۰۰ لیتر برسد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از طرفی خط انتقال آب سد گاوشان با ظرفیت کامل وارد مدار نشده است و اکنون حدود هزار تا ۱۲۰۰ لیتر بر ثانیه از سد گاوشان آب می‌گیریم در صورتی که ظرفیت این خط حدود ۲۵۰۰ تا ۲۶۰۰ لیتر بر ثانیه است. امیدواریم هرچه زودتر تصفیه خانه غدیر و خط انتقال سد گاوشان به صورت کامل وارد مدار شود.

از مردم کرمانشاه خواهش داریم که در روز‌های پایانی سال الگوی مصرف را رعایت کرده و به ما و خودشان کمک کنند.

هم اکنون آب مصرفی شهر کرمانشاه علاوه بر خط گاوشان از چاه‌های حفر شده در شهر و اطراف آن، سراب تاق بستان و قنبر و قنات روزان تامین می‌شود، ولی برای تامین آب و شهری بدون قطعی آب باید خط انتقال آب توسط شرکت آب منطقه‌ای تکمیل و تحویل شرکت آب و فاضلاب شود.

باتوجه به پیگیری‌های استاندار کرمانشاه اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه تخصیص داده شد. در مرحله اول ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی تحویل شرکت آب منطقه‌ای شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.