۵۰۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان شهرستان بروجن توزیع و عیدانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی واریز شد.

آقای رزازی مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بروجن گفت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت صاحب الزمان (عج) و روز‌های پایانی سال، تعداد ۵۰۰ بسته حمایتی به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در بین نیازمندان در سطح شهر‌ها و روستا‌های شهرستان بروجن توزیع شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجن منصوب شد

در مراسمی با حضور فرماندار و طی حکمی از سوی اسماعیل عسگری چالشتری سرپرست بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری، سیدحمید عابدی به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجن معرفی شد.


بیشتر بخوانید


در این آیین از زحمات علی رحیمی رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بروجن تقدیر به عمل آمد.

کلنگ احداث خانه فرهنگ بروجن به زمین زده شد

طی آیینی با حضور فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی کلنگ احداث اولین خانه فرهنگ بروجن به زمین زده شد.

این خانه با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به همت خیرین نیک اندیش شرکت فرآوری کیان بروجن «اسفندیار و فرج الله کیانی» و همکاری شهرداری این شهر احداث خواهد شد.

پرداخت عیدانه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بروجن

با پیگیری حجت الاسلام جعفری نماینده شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و با مساعدت رئیس بنیاد مستضعفان کشور، ۴ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان عیدانه ۵۰۰ هزار تومانی به حساب ۶ هزار ۶۵۸ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و یک هزار و ۷۰۴ نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی شهرستان بروجن واریز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار