اولین کاروان راهیان نور سپاه استان قزوین به جنوب کشور وارد اردوگاه شهید مسعودیان اهواز شدند.

سرهنگ پاسدار حمزه برین معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: امسال با همکاری سایر سازمان‌های دولتی و مردمی سپاه پاسداران توانسته است که شرایط برای حضور ۵ هزار نفر در اردوی راهیان نور فراهم کند.

راهیان نور به عنوان بزرگترین نماد فرهنگی کشور که می‌تواند با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین همه اقشار مردم نقش بازدارندگی در تهدیدات داخلی و خارجی ایفا کند.

مرور تاریخ دفاع مقدس در بالابردن سطح امنیت ملی کشور نقش اساسی دارد و فرهنگ برادری'اتحاد و همدلی که در دوران هشت ساله دفاع مقدس در بین رزمندگان مردم و مسئولان وجود داشت باید به تمام جامع تسری یابد.

بازدید از مناطق مختلف عملیاتی هشت سال دفاع مقدس استفاده از راویان زبده که در دوران دفاع مقدس رزمندگان بودند و سال‌های جنگ و حماسه را تجربه کردند استفاده خواهد شد که امسال با رویکرد جدید و آشنایی زائرین با مفاهیم اصولی دفاع مقدس را برنامه ریزی کردیم. تا برای نسل نوجوان و جوان وکسانی که آن سال‌های حماسی را به یاد ندارند بدانند برای حفظ کشور وانقلاب و دستاورد‌های آن چه سختی‌هایی را تحمل کردیم.

اعزام کاروان راهیان نور به دلیل بیماری هم گیر ویروس کرونا وقف دو ساله ایجاد شد که با واکسیناسیون عمومی و تلاش جامعه بهداشت و همکاری سازمان‌ها و مردم در مواجهه با این پدیده موفق به اعزام ۵هزار نفر زائر به مناطق عملیاتی جنوب شدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.