دادگاه عالی برزیل در اقدامی، پیامرسان تلگرام را به دلیل نگرانی مربوط به اطلاعات نادرست و عدم پیروی از قوانین این کشور مسدود کرد.

دادگاه عالی برزیل قاضی دادگاه عالی برزیل، دستور تعلیق پیام رسان تلگرام را به دلیل انتشار اطلاعات نادرست و عدم پیروی از قوانین این کشور صادر کرد.

این اولین باری نیست که پیامرسان تلگرام به دلیل تخطی از قوانین کشور ها و عدم پایبندی به آن با محدودیت و  تعلیق روبرو می شود. پیش از این کشور های آلمان، ترکیه و مالزی هم از کشور هایی هستند که محدودیت هایی را برای این پیامرسان در نظر گرفته اند و حتی به فکر مسدود کردن و تعلیق آن افتاده اند.

اقدام اخیر دادگاه عالی برزیل، پاول دوروف مدیرعامل تلگرام را مجبور به عذرخواهی کرد. او همچنین از مقامات این کشور خواست تا حکم تعلیق این پیامرسان را تا زمان انجام مذارکرات و برطرف کردن خواسته های دولت برزیل به تعویق بی اندازد. در ادامه می توانید گزارش کامل ماجرای ممنوعیت تلگرام در برزیل و دیگر کشور ها را ببینید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
داداش ظاهرا رفع فیلتر شده اینم خبر کنین
United States of America
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
ملت اگه میدونستن واتساپ و تلگرام و بقیه برا عکس و فیلم و صداهاشون چه نقشه ای کشیدن حاضر میشدن با نامه با هم حرف بزنن ولی با اینا نزنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
اشکال نداره
ما داریم از بهترین و برنامه ریزیشده ترین برنامه ها کار میکنیم
مهم هم نیست چون چیز مهمی نداریم که بخوایم ناراحت از دست دادنشون باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
بله ولی بهتر از استفاده از سروش و ایتا و سپاهگرامه
آخرین اخبار