نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان برگزاری یادواره شهدای یک یا چند محله در بازه‌های زمانی مشخص را متذکر شد.

حجت الاسلامی محامی گفت: کار بر جنبه محتوایی شهدنمایندها یکی از محور‌های جهاد تبیین است، زیرا دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب است و در برابر شهید و شهادت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی حساس هستند و در این جهت شبهه پراکنی می‌کنند.

او گفت: متاسفانه تکریم خانواده شهدا نیز به شیوه مطلوب صورت نگرفته و راضی‌کننده نیست.

امام جمعه زاهدان گفت: اگر چه خون خانواده شهدا نسبت به دیگران رنگی‌تر نیست، اما ارائه هر خدمتی به آن‌ها درد فراق از شهیدشان را تسکین نمی‌بخشد.

محامی گفت: در پیمودن مسیر شهدا، خدمت به مردم و حفظ انقلاب اسلامی نیز کم کاری‌هایی صورت گرفته و باید دید چه مقدار فضای کنونی جامعه با دوران دفاع مقدس تناسب دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند و از خداوند متعال در خصوص همرزمان و همراهان خود پرس‌وجو می‌کنند و دغدغه پیمودن راه خود را دارند که در صورت تداوم راهشان، خوشحال و خشنود می‌شوند.

امام جمعه زاهدان گفت: این احساس شرمندگی اقتضا می‌کند که هر کس هر کاری از او بر می‌آید برای زنده نگه داشتن نام، یاد و تکریم خانواده شهدا انجام دهد و توان فردی و سازمانی را در این راستا به کار بگیرد.

او گفت: در برگزاری یادواره شهدا بخشی از کار ایجاد موج و جلب توجه مردم است، اما جنبه محتوایی کار بسیار مهمتر است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد از جمله اخلاق، منش، راه و فرهنگی که شهید انتخاب کرده و این باید در جامعه گسترش پیدا کند.

 محامی گفت: برگزاری یادواره شهدای یک یا چند محله در بازه‌های زمانی مشخص را متذکر شد و ادامه داد: این اقدام هم عامل موج‌آفرینی و هم تکریم خانواده شهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.