مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در سنوات اخیر با همکاری خیرین نیک اندیش کشور، سعی در رفع دغدغه‌های محروم‌ترین اقشار شهری و روستایی استان داشته است .

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دفتر مشارکت‌های مردمی و حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان در سنوات اخیر با همکاری خیرین نیک اندیش کشور، سعی در رفع دغدغه‌های محروم‌ترین اقشار شهری و روستایی استان داشته است که از مهمترین این اقدامات، می‌توان به بهره برداری از مجتمع ۴۸ واحدی نورفدک شهر زابل ویژه ایتام و آغاز به ساخت مجوعه ۴۰ واحدی توحید برای خانواده‌های بی‌سرپرست اشاره کرد.

بیک مداح گفت: در سال پیش رو نیز دفتر مشارکت‌های مردمی بنیاد مسکن استان فعالیت‌های خود را در این زمینه گسترش داده است وبا همکارای دستگاه‌های متولی امر محرومین و کمک‌های مردم نوع دوست، پروژه‌های متنوعی را آغاز نموده است.

او گفت: پروژه ساخت ۱۵ واحد مسکونی برای خانوار‌های دارای دو عضو معلول خسارت دیده از سیل سال ۹۸ از محل اعتبارات خیرین با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی خود را طی میکند و در دهه مبارک حساب ۱۰۰ در فروردین ماه ۱۴۰۱ به بهره برداری میرسد.

بیک مداح گفت: عمده تامین زمین این واحد‌های مسکونی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و الباقی آن (خود مالک) است و این واحد‌ها با کمک دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ امام و انجمن خیرین در حال ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: جامعه هدف این طرح؛ خانواده‌های دارای عضو معلول که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نیستند و زنان سرپرست خانوار، می‌باشد.

 بیک مداح  گفت: طرح جدید احداث ۲۰۴ واحد مسکونی در سطح استان برای خانواده‌های دارای دو عضو معلول نیز در مرحله اخذ پروانه کار است و پروژه ۱۰۵ واحدی در روستا‌های حاشیه شهر زاهدان با همکاری انجمن خیرین دفتر مشارکت‌های حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن و موسسه خیرین صابرین در مرحله گزینش متقاضیان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ضمن تاکید بر حفظ کرامت افراد نیازمند یادآور شد: برای برداشتن گام‌های اثر گذار به حمایت بیشتری از سوی خیرین و قسمت‌های مختلف نیاز است که امید می‌رود در کنار پیگیری‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تعداد بیشتری از خیرین کشور در مسیر این فعالیت جذب شوند.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، محرومین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار