سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : میانگین مرگ و میر استان در مقایسه با کشور پایین‌تر است که نشان از زحمت زیاد کادر بهداشت و درمان است.

قباد محمدی گفت : بستری‌های کرونایی ما در استان اکنون به ۱۷۰ بیمار رسیده است در حالی که این عدد در قله پیک ششم به ۴۵۰ نفر هم رسیده بود.

به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پایان سال لازم می‌دانم از همکاری‌های همه ادارات و اعضای ستاد استانی کرونا که طی یک سال گذشته با همراهی خود نقش مهمی در مدیریت بیماری داشتند، مدیریت خوب استاندار کرمانشاه و پذیرفتن پیشنهاد‌های کارشناسی حوزه سلامت در این ستاد بسیار موثر بود، تشکر کنم.

سال ۱۴۰۰ سال بسیار سختی بود و ما در بخش سلامت ۲ پیک بزرگ پنجم در تابستان و اوایل پاییز را که شدیدترین پیک با بیشترین مرگ و میر را به همراه داشت و پیک ششم با سویه امیکرون که در حال سپری کردن آن هستیم، را پشت سر گذاشتیم.

خوشبختانه رفته رفته شهر‌های استان از حالت قرمز خارج شده اند، اما ما پس از استان‌های دیگر وارد موج اُمیکرون شدیم و طبیعتا دیرتر از استان‌های دیگر شاهد خروج از پیک خواهیم بود، اما این زمان با شلوغی بازار‌ها و دید و بازدید‌های عید همراه شده که ممکن است یا منجر به افزایش مبتلایان یا خروج دیرتر و کم شتاب از پیک شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.