از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۹ هزار ماموریت در کازرون و مناطق تحت پوشش این مرکز ثبت شده است که از این تعداد حدود ۶۰ درصد ماموریت ها به پایگاه شهری کازرون اختصاص دارد.

بهمن جمشیدی رئیس اورژانس ۱۱۵ کازرون گفت:  از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۹ هزار و  ۲۰۰ ماموریت در کازرون و مناطق تحت پوشش این مرکز انجام شد که از این تعداد ماموریت‌، ۳ هزار ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای و بقیه به سایر موارد از جمله حوادث و بیماری‌ها بوده است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۵ هزار مورد از این تعداد ماموریت‌ها مربوط به پایگاه شهری کازرون بوده است، گفت: در ۴۰ سال اخیر شهرستان کازرون  دارای دو پایگاه اورژانس بوده است که با توجه به افزایش حجم ماموریت‌ها و افزایش جمعیت، با مشکلات زیادی از جمله کمبود آمبولانس و نیرو مواجه هستیم.

جمشیدی گفت: مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان کازرون اکنون دارای ۹ پایگاه شهری و جاده‌ای است و دو پایگاه جدید خیرساز واقع در ابتدای جاده دوان کازرون و پایگاه جاده‌ای انارستان احداث شده که در صورت تامین نیرو انسانی در آینده‌ای نزدیک به زودی افتتاح می‌شود و به مردم  کازرون ارائه خدمات می دهد.

رئیس اورژانس کازرون در پایان افزود: حفظ حیات همنوعان و خدمات رسانی در حوادث، نخستین رسالت پرسنل مرکز اورژانس ۱۱۵ است که متعهدانه؛ خدمات شبانه روزی خود را به هم وطنان خود نیز ارائه می‌دهند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.