مدیرعامل برق اهواز گفت: روشنایی معابر بلوار منتهی به فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز با نصب ۱۵۰ دستگاه چراغ روشنائی ۱۵۰ وات led به بهره برداری رسید.

عبدالحمید عباس شیاری گفت: با توجه به اهمیت افزایش روشنائی معابر به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش امنیت عمومی همزمان با جشن میلاد امام زمان (عج)، روشنایی معابر بلوار منتهی به فرودگاه اهواز مجهز به ۱۵۰ دستگاه کم مصرف led شد.

مدیرعامل برق اهواز به گفته او با توجه به شرایط آب و هوائی گرم منطقه و اهمیت استفاده از خنکی شب برای گردش و سفر‌های درون شهری مردم و همچنین ضرورت ارتقای سطح امنیت جامعه، توجه به نور محیطی اهمیت زیادی دار.

به گفته او بهبودشبکه روشنائی با اولویت حفظ پروتکل‌های زیست محیطی و توجه به زیباسازی مبلمان شهری مورد توجه این شرکت قرار دارد.

این مقام مسئول گفت: به منظور جلب رضایت شهروندان و کمک به ارتقاءامنیت عمومی و مدیریت مصرف انرژی، با برنامه ریزی انجام شده کلیه چراغ‌های قدیمی بلوار منتهی به فرودگاه اهواز جمع آوری و چراغ‌های روشنائی ال‌ای دی کم مصرف ۱۵۰ وات نصب و همچنین کابل روشنائی مسیر مذکور به طول ۱۵۰۰ متر نیز همزمان تعویض گردید.

او می گوید: مجموعه شرکت توزیع نیروی برق اهواز بصورت شبانه روزی در تلاش است تا بتواند ارائه دهنده برق مطمئن و پایدار بوده و همچنین در بخش روشنایی معابر که از اهمیت زیادی دارد بتواند زمینه جلب رضایت عمومی شهروندان محترم را فراهم کند.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و از محل منابع داخلی تامین و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.