رئیس اورژانس استان همدان گفت: تمام شهرستان‌های همدان مکلف شدند در روزهای نوروز مرکز دندانپزشکی اورژانسی راه‌اندازی کنند.

 محمدرضا شکوهی گفت: سال‌های گذشته به علت اینکه اکثر مطب‌های دندانپزشکی تعطیل می‌شدند، بیشترین تماس‌های ۱۱۵ در ایام نوروز مربوط به خدمات دندانپزشکی بود و به همین علت برای سال جدید شهرستان‌ها موظف شدند یک اورژانس دندانپزشکی راه‌اندازی کنند.

او از آمادگی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در روزهای نوروز خبر داد.

رئیس اورژانس استان همدان گفت: ۶۵ پایگاه فعال شامل ۴۰ پایگاه جاده‌ای و ۲۵ پایگاه شهری و یک پایگاه هوایی و ۹۰ آمبولانس مجهز ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات در ایام نوروز هستند.

شکوهی گفت: تمام آزمایشگاه‌ها و تصویربرداری‌ها در ایام عید مجهز هستند

او گفت: بخش‌های ویژه مانند «ای سی یو»، «سی سی یو» و «ایزوله» را موظف کردیم که به طور صد درصد ظرفیت لازم برای پذیرش بیمار را داشته باشند.

رئیس اورژانس استان همدان گفت: بازرسان بهداشت نیز بازدید از اماکنی نظیر رستوران‌ها بین راهی و درون راهی، هتل‌ها، مغازه‌ها، مرکز پخش فرآورده‌های غذایی و... را در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستور کار دارند.

شکوهی گفت: شماره ۱۱۵ اورژانس نیز ۲۴ ساعته فعال است و پزشکان مستقر در مرکز آماده ارائه خدمات و راهنمایی‌ها در حوزه درمان و دارو هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.