رئیس کمیته امداد لارستان گفت: ۱۰۷ سری جهیزیه و اقلام اساسی زندگی به زوج‌های جوان و نوعروسان زیرپوشش این نهاد حمایتی تحویل شده است.

هوشنگ دلاور گفت: برخی از اقلام و جهیزیه‌های اهدایی به زوج‌های جوان را شامل یخچال، لباسشویی اتوماتیک، فرگاز، تلویزیون ال‌ای دی و جاروبرقی عنوان کرد.

به گفته رئیس کمیته امداد لارستان، ارزش ریالی این کالا‌های اهدایی رقمی افزون بر ۳۲ میلیارد ریال بوده است.

او گفت: ۷۰ سری جهیزیه بمناسبت میلاد خجسته حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان و به ارزش ریالی افزون بر ۲۵ میلیارد ریال به زوج‌های جوان کمیته مداد این شهرستان اهدا شد.

به گفته دلاور، در راستای کمک به امر ازدواج مزدوجین تحت حمایت امداد، خیرین شهرستان مبلغ چهار میلیارد ریال به کمیته امداد کمک کرده اند.

او به برخی اقدام‌های کمیته امداد لارستان برای افراد و خانواه‌های زیرپوشش هم اشاره و گفت: امسال این نهاد حمایتی ۵۰ منزل مسکونی برای مدوجویان فاقد مسکن ساخت و ۱۱۰ واحد مسوکنی جدید را نیز شروع کرده است.

دلاور گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان همچنین امسال علاوه بر ساخت این تعداد مسکن بیش از ۵۰۰ مورد تعمیر و بهسازی مسکن مددجویان، ساخت سرویس‌های بهداشتی، حمام و لوله کشی گاز نیز برای خانواده‌های زیر پوشش انجام داده است که برای اجرای این طرح‌ها از جمله تعمیر و بهسازی خانه‌های مسکونی مددجویان و ساخت سرویس‌های بهداشتی رقمی افزون بر ۱۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض و یا تسهیلات کم بهره به مددجویان پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار