هشتمین مرحله از طرح نذر ر‌هایی به همت سازمان بسیج حقوقدانان و میزبانی اداره کل زندان‌های فارس، برگزار شد.

هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی به مناسبت یمه شعبان به همت سازمان بسیج حقوقدانان با حضور فرمانده سپاه فجر و جمعی از مسئولان قضایی و اعضای ستاد دیه استان فارس، به میزبانی اداره کل زندان‌ها، برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در آئین هشتمین مرحله طرح نذر رهایی با تجلیل از نقش آفرینی تاثیرگذار خیرین و بسیجیان در طرح نذر رهایی، گفت: در آستانه سال نو و در هشتمین مرحله طرح نذر رهایی ۱۸۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد می‌شوند.

سردار یدالله بوعلی گفت: طرح نذر رهایی یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی و یکی از اقدامات درخشان استان فارس در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

او گفت: در قالب طرح نذر رهایی علاوه بر اینکه ۱۴۹۳ نفر زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان فارس آزاد شده اند، ۵ هزار بسته معیشتی و ۵۲۰ عدد کارت هدیه نیز به خانواده‌های زندانیان نیازمند اهدا شده است.

به گفته بوعلی، با تلاش خواهران بسیجی و مشارکت فعال خیرین در استان فارس زنان زندانی جرائم غیر عمد با بدهی کمتر از ۱۵۰ میلیون تومان از زندان آزاد شده اند.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از همه نهاد‌ها و خیرین فعال در طرح نذر رهایی، گفت: در هشتمین مرحله از طرح نذر رهایی ۱۰۰۰ بسته معیشتی از طرف سپاه فجر به خانواده‌های زندانیان نیازمند استان فارس اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار