مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، از درخشش آناهید آموزش دانش پژوه و هنرمند افتخار آفرین پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) ناحیه ۴ اهواز در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی چین خبرداد.

آناهید آموزش دانش پژوه و هنرمند کوچک ناحیه ۴ اهواز در هفتمین نمایشگاه بین المللی نقاشی چین با موضوع سلامتی، دوستی و وحدت بزرگ که در کشور چین برگزار شده بود موفق به کسب رتبه دوم جهانی شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های زندگی، آموزش سلامت و بهداشت به کودکان است تا با شناخت فاکتورها، عوامل بیماری‌زا و راه‌های پیشگیری از آن‌ها بتوانند یک زندگی سالم و بانشاطی داشته باشند.

یاسین معتوکی می گوید: هفتمین نمایشگاه بین المللی نقاشی چین که در انتهای سال ۲۰۲۱ با شرکت دانش آموزان کشور‌های آسیایی در کشور چین برگزار شد، دانش پژوه و هنرمند افتخار آفرین پژوهش سرای امام جعفرصادق (ع) ناحیه ۴ اهواز با شرکت در این نمایشگاه با عنوان سلامتی، دوستی و وحدت بزرگ موفق به کسب رتبه دوم شد.

به گفته او در واقع هدف از این آموزش‌ها علاوه بر افزایش آگاهی فرزندان، هدایت رفتار سالم در آن‌ها و نهایتا در جامعه بوده و آگاهی از شیوه‌ی زندگی سالم و بهداشتی به فرزندان عزیزمان کمک می‌کند تا حس استقلال و اعتماد به نفس در آن‌ها به خوبی تقویت شود؛ لذا شاهد هستیم دانش آموزان ما همچون آناهید آموزش با ارائه طرح‌هایی که برگرفته از اعتماد به نفس و تسلط آن‌ها به محیط پیرامون است می‌توانند در سطح بین المللی علاوه بر اینکه مفهوم خود را رسانده، افتخارات و رتبه‌های آن برنامه‌ها را از آن خود کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.