شرکت بنا گستر کرانه از حوزه اشتغال و تحصیل جوانان هرمزگان حمایت میکند.

 شرکت بنا گستر کرانه در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی در استان هرمزگان به عنوان اصلی‌ترین مرکز فعالیتی خود اقدام به بورسیه سالانه ۵۰ دانشجو در تحصیل و اشتغال می‌کند.

مدیر عامل شرکت بنا گستر کرانه گفت: با توجه به دغدغه‌ی تحصیلی و به تبع آن اشتغال، این شرکت با تعامل با دانشگاه هرمزگان به عنوان دانشگاه ملی استان اقدام به بورسیه تحصیل و کار سالانه ۵۰ نفر تا سقف ۳۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه می‌نماید.

سعید سپهری راد گفت: این شرکت به عنوان بزرگترین شرکت هرمزگانی بخش خصوصی در حوزه‌ی سوخترسانی دریایی (بانکرینگ) و انتقال سوخت و فرآورده‌های نفتی است که خواستگاه و مرکز اصلی فعالیت آن استان هرمزگان است و در سال آینده بخش مشارکت‌ها و مسولیت‌های اجتماعی خود را بر حمایت از نخبگان جامعه‌ی دانشگاهی هرمزگانی معطوف خواهد ساخت.

وی با اشاره به بورسیه تحصیلی مذکور گفت: پس از فارغ التحصیلی افراد واجد شرایط، آنان در فعالیت‌های توسعه‌ای این شرکت مشغول به کار خواهند شد.

سپهری راد با بیان اینکه شرکت بناگستر کرانه توجه ویژه‌ای به جغرافیای انسانی و فرهنگی استان هرمزگان دارد، گفت:امروز نیاز صنعت علاوه بر حوزه‌های تخصصی خود پرداختن به جنبه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است و سیاست مستمر این شرکت برای فعالان و نخبگان جامعه‌ی صنعتی از ابتدای دوران تحصیل تا اشتغال ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.