مهیای بیش از چهار هزار تخت در مسافرخانه‌های چهارمحال و بختیاری

چهار هزار و ۳۰۰ تخت در مسافرخانه‌ها و بوم‌گردی‌های چهارمحال و بختیاری برای اقامت مسافران نوروزی پیش‌بینی و مهیا شده است.

آقای جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آمار ترددشمار‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ هزار خودرو با ۱۴۰ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

درحال حاضر ۶۵۰ مسافر در تاسیسات گردشگری استان اقامت می‌کنند.


بیشتر بخوانید


همچنین چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌ای مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و مهیا شده است.

ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر برای نوروز ۱۴۰۱ در قالب ۱۰ کمیته تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ به‌مدت ۲۰ روز فعالیت و به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات‌رسانی می‌کند.

کمیته‌های ۱۰ گانه ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل با مسئولیت اداره‌کل راه و شهرسازی، خدمات امداد و نجات با مسئولیت جمعیت هلال‌احمر و خدمات انتظامی امنیتی و ترافیک شهری با مسئولیت نیروی انتظامی است.

کمیته‌های هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با مسئولیت دفاتر شهری و روستایی استانداری، برنامه‌ریزی و آمار با مسئولیت استانداری و اسکان و رفاه با مسئولیت اداره‌کل آموزش و پرورش زیر نظر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت می‌کنند.

همچنین کمیته‌های ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات با مسئولیت استانداری، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست با مسئولیت اورژانس، کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی با مسئولیت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و کمیته نظارت و تنظیم بازار با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت برای نوروز ۱۴۰۱ در استان فعالیت و خدمات‌رسانی خواهد کرد.

خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی در قالب ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۵ فروردین‌ماه۱۴۰۱ آینده فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.