معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: میزان گوشت مرغ و تخم‌مرغ در خراسان رضوی مناسب است و هیچ بهانه‌ای برای افزایش قیمت وجود ندارد.

مرتضی اشرفی روز جمعه در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار خراسان رضوی در محل استانداری گفت: اتحادیه‌های مربوطه موظف هستند که گوشت مرغ و تخم مرغ را به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار به خریداران عرضه کنند، چراکه از این کالاها به اندازه کافی در بازار عرضه شده و مشکلی خاصی در تامین وجود ندارد و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

 او گفت: تزریق شکر سهمیه خانوار در سطح خرده فروشی خراسان رضوی باید افزایش پیدا کند و از همه ظرفیت شبکه توزیع طرح تنظیم بازار برای رفع هر گونه کمبود احتمالی در این زمینه بهره گرفته شود تا بتوان مانع از افزایش قیمت آن در بازار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی قطب تولید گوشت کشور است، باید سهمیه تنظیم بازار استان از این محصول به تمام شهرستانها ابلاغ و تمام تلاشها برای جذب کامل آن توسط شهرستانها انجام شود.

طرح ویژه نظارتی این سازمان با همراهی بازرسان اصناف و برخی دستگاههای دیگر از ابتدای اسفندماه آغاز و از دیروز ۱۴ پایگاه ویژه نظارتی - عملیاتی در مشهد و مسیرهای منتهی به آن از جمله فرودگاه، راه آهن، پایانه مسافری، کمپ غدیر و خیابانهای اطراف حرم مطهر رضوی و برخی مکانهای دیگر مستقر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.