آماده‌باش پایگاه‌های هلال احمر چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۱ پایگاه امداد و نجات در استان به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در حالت آماده‌باش است.

آقای کیانی بروجنی گفت: امدادگران و نجاتگران در گروه‌های ایمنی، سلامت و سحاب در نقاط پرتردد چهارمحال و بختیاری مستقر شده اند.

مشارکت اعضا در فعالیت‌های بشر دوستانه و نهادینه‌سازی حس مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تأمین نشاط جمعی از جمله اهداف طرح ملی ارائه خدمات بشر دوستانه به مسافران نوروزی ۱۴۰۱ است.


بیشتر بخوانید


ارتقای فرهنگ ایمنی و سلامت مسافران به ویژه مراقبت از کودکان در طول سفر، ترویج سفر مسئولانه با رعایت نکات ایمنی و شیوه نامه‌های بهداشتی از رویکرد‌های دیگر این طرح می‌باشد.

در طرح ملی ارائه خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۴۰۱، اعضای جوان در امدادرسانی به در راه ماندگان با پایگاه‌های امداد و نجات همکاری دارند.

۲۱ پایگاه امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر، در قالب ۱۳ پایگاه ثابت، پنج پایگاه امداد کوهستان، یک پایگاه موقت و همچنین یک گروه از خواهران امدادگر برای عید نوروز چهارمحال و بختیاری در حالت آماده باش کامل هستند.

بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت مشارکت داوطلبانه اعضا در اجرای طرح، استقرار فضای دوستدار کودک در اماکن تفریحی و سیاحتی و محل اجتماع مسافرین، پیش‌بینی اماکن جهت اقامه نماز در صورت امکان و بنا بر اقتضای شرایط کرونایی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با طرح سحاب در قالب هفت پایگاه ثابت با سه گروه سحاب دو نفره سیار در کنار سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به کار‌های خیرخواهانه و بشر دوستانه، در مراکز تفریحی می‌پردازد.

بیست و دومین مرحله طرح ملی ارائه خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۴۰۱ با شعار جوانان سفیران ایمنی، سلامت و نشاط اجتماعی در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار