تیم والیبال نشسته هیئت جانبازان و معلولین تایباد به عنوان نماینده خراسان رضوی در لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور، به مقام قهرمانی دست یافت.

محمد امیری رئیس هیئت جانبازان و معلولین تایباد گفت: تیم والیبال نشسته هیئت جانبازان و معلولین تایباد موفق شد در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی دست یابد.

او گفت: این دوره از مسابقات به میزبانی شهر چالوس از ۲۳ اسفندماه به مدت چهار روز پیگیری می‌شود که تیم هیئت جانبازان و معلولین تایباد با غلبه بر تمامی تیم ها، قهرمان شد و به لیگ برتر والیبال نشسته کشور صعود کند.

تیم وایبال نشسته هیئت جانبازان و معلولین تایباد در مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به میزبانی خرم آباد با سه پیروزی در برابر هیئت جانبازان و معلولین لرستان، ارداق قزوین و شهرداری دامغان و یک شکست در مقابل فولاد سپاهان اصفهان به مرحله نیمه نهایی این رقابت توانست صعود کند.

در مرحله نهایی نیز تیم‌های شهرداری دامغان، هیئت جانبازان و معلولین تایباد، فولاد سپاهان اصفهان، مهرمولانا چالوس، آهن‌آلات سعادت کردکوی و شهرداری لنگرود حضور داشتند.

تیم‌های شهرداری دامغان و فولاد سپاهان اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.

پرونده رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان کشور، جام ایثار و گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی شهر چالوس مازندران امروز ۲۶ اسفندماه بسته شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.