مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اسکان نوروزی فرهنگیان در مدارس این استان از امروز، پنجشنبه در قالب ۴۸ پایگاه اسکان و به مدت ۱۷ روز آغاز شد.

سید امیر شوشتری گفت: اسکان نوروزی فرهنگیان در ۷۰۰ مدرسه با هفت هزار کلاس درس در خراسان رضوی انجام می‌شود که بیش از ۷۰ درصد این مدارس در مشهد و بقیه در سایر شهرستان‌های استان قرار دارد.

خراسان رضوی دارای بیش از ۱۲ هزار مدرسه با ۵۴ هزار کلاس درس است؛ برای نوروز ۱۴۰۱ پیش بینی ورود بین هشت تا ۱۰ میلیون مسافر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اسکان فرهنگیان در استان از امروز ۲۶ اسفند ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

او گفت: با توجه به بسته بودن ۲ ساله اسکان در مدارس، آماده سازی و تجهیز مدارس و کلاس‌ها برای اسکان زائران کار سخت و همراه با هزینه بود که خوشبختانه از نظر مالی حمایت‌هایی در این زمینه صورت گرفت، هم اینک کلاس‌های درس آماده سازی شده و بخوبی میزبان زائران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۲۰:۳۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
میشه لطفا بفرمایید در مشهد مدرسه چند روز اسکان میدن؟
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۳:۲۴ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
ما امروز جمعه رسیدیم دامغان اسکان فرهنگیان نداشت گفتن پرشده رفتیم شاهرود اسکان نداشت راست و دروغ نمی دونم میگفتن پرشده در حالی که ما تا چند سال پیش می میودمدیم همیشه ظرفیت داشت حتی هتل و مسافرخونه هم جا نداره حالا بریم ببینیم مشهد درچه وضعیه.لطف کنین مدارس بیشتری دراختیار مسافرا بذارین