سرپرست معاونت بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از اجرای طرح جهش تولید در ۲۳۶ هزار هکتار زمین کشاورزی استان خبر داد.

پرویز وحدت گفت:۱۵۶ هزار و ۵۵۹ هکتار از اراضی استان در این طرح زیر کشت گندم قرار گرفته است که در یک هزار و ۱۴۴ روستا اجرایی شده و ۱۶ هزار و ۷۷۹ کشاورز در اجرای آن مشارکت دارند.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: تاکنون حدود سه تن نخود علوفه‌ای وارد استان و کشت آن انجام شده است.

او گفت:این محصول یارانه‌دار است و پیگیر کشت آن در چندین شهرستان هستیم و بخاطر کمبود علوفه کشت آن بسیار مهم به شمار می‌رود.

سرپرست معاونت بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی می گوید: در مرحله دوم کشت محصولات علوفه‌ای ۱۶ تن به ما ابلاغ شده است و مکاتبات لازم برای کشت بهاره محصول آماده می‌شویم.

 سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان  گفت: تا کنون با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار ۵۳ دستگاه ادوات کشاورزی خریداری شده است که ۳۰ دستگاه کارنده مستقیم است که گام بسیار مهمی است.

وحدت می گوید: پیگیری همزمان همه دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح و بانک‌ها می‌تواند تاثیر بسیاری در تسریع روند اجرائی این طرح داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.