کارناوال شادی نیمه شعبان رادیو جوان؛ از حرم حضرت معصومه تا جمکران

رادیو جوان در روز نیمه شعبان، با برنامه «نور علی نور» کارناوال شادی سیار در شهر قم راه می‌اندازد.

علیرضا محمدنیا مدیرگروه جوان و اندیشه رادیو جوان گفت: با نزدیک شدن به نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)، رادیو جوان این بار با برنامه «نور علی نور» برای تزریق شور و نشاط سراغ راه انداختن یک کارناوال شادی سیار در شهر قم رفته است.

مهمترین دلیلی که شهر قم برای برگزاری این کارناوال شادی انتخاب شده این است که در این شهر هم حرم مطهر حضرت معصومه (س) قرار دارد و هم مسجد جمکران.

تریلی رادیو جوان در چند ساعتی که برنامه روی آنتن است از حرم حضرت معصومه (س) حرکت خود را آغاز می‌کند، به سمت مدرسه فیضیه می‌رود، از آنجا به بیت امام خمینی (ره) و در پایان نیز به سمت مسجد جمکران حرکت خواهد کرد و برنامه را در آنجا به پایان خواهد رساند.

مدیرگروه اندیشه رادیو جوان می گوید، این برنامه با حضور مهمان‌هایی از پنج قاره برگزار خواهد شد و قرار است با این افراد تازه مسلمان شده، در رابطه با نگاه جمهوری اسلامی ایران در زمینه ظهور و شرایط ظهور امام زمان از نگاه انقلاب اسلامی گفتگو شود.

برنامه نور علی نور به تهیه کنندگی عباس پیری، سردبیری مهدی دربانی و اجرای ابوالفضل اینانلو و مجید عسگری در روز نیمه شعبان ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ به صورت زنده بروی آنتن روانه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار